یک نیایش زیبا با خالق بی همتا 💎💎💎 

 

خدای خوبم  ...... من در کنار تو من میشوم ...من بدون خالق خود هیچ تاثیری در عالم ندارم ...من با وجود توست که آرام می گیرم ...من با یاد توست که آرامش دارم ...خدایا ریسمان  دلم  را با همه هستی و هر چه دارم به تو میبندم .... خداوندا ناامیدم نکن ....پرودگارا مرا از شر بدخواهان از هر جنس ( جن و انس )  ایمن نگهدار ....الها مدد تو مرا در این جهاد بزرگ با وسوسه های شیطانی و امیال دون شان انسان پیروز خواهد نمود ..‌مرا از رحمت و مغفرت و یاری خود محروم نکن ...خدایا هرکه در این عالم هستی ... در سرتا سر کهکشانهایت ...‌در این ثانیه ها صدایت میزند .   الله متعال ... پرودگار یکتا ‌‌‌..  ایزد منان ... سر منشا هستی ... ناظم این نظم بی کران ..‌‌  ...《《 خواسته هایش ...نیازهایش ‌.. آرزوهای خیرخواهانه اش را برآورده و به خیر بفرما  .... 》》 خداوندا ؛ هر  نفسی که در این ساعت  نام تو را بر زبان جاری ساخته .. لباس عافیتت و تندرستی به رحمت و حکمتت بپوشان .... خداوندا لنگرهای  این  دنیای فانی ... همان ها که آبرومندان  و ضامنین و  ... نزدیکان و مقربین به درگاهت هستند ...‌ محافظت بفرما و بر مقاماتشان بی افزا .....  حافظ و محفوظشان بدار ...‌ خداوندا حضرت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) را سلامتی عنایت کن  و بر ظهورش تعجیل بفرما  باشد که قبل از مرگ چشممون به نور وجودش و و قلبمان به عدالت  آسمانی اش  روشن گردد... پدران و مادرم  و فرزندم را  عزت و شوکت و مقام عالی در هر دو جهان نصیب و قسمت  بفرما ،  روزیشان  عشق به اهل بیت (ع)  قرار ده ..... 

آمین یا رب العالمین.....

الهی هر آنچه  گفتیم و هر چه یادمان رفته و تمنای دل شکسته و روحانی و باصفای دوستان  است و در   دل گذراندند  ... در آنی و لحظه ای برآورده و  عاید و واصد بگردان ... الهی آمین یا رب العالمین .