سلام و درود . 

این جمعه چهارم شهریور یکهزاروچهارصد و یک . حوالی ساعت ۷.۱۸ دقیقه . بدون روحیه خوب و کمی دل آزردگی های  طبیعی . که دلیل عمده اش تنها شدن  و مسافرت بچه ها به شهرستان و دیدار خانواده و  مادر همسر جان . موجبات بروز آن رافراهم نموده  . چند سطری درد  ودل  کنیم . دعای خیر برای همدیگر .

فصل تابستون با همه گرما و اتفاقات خوب و بد با ورود  به  ششمین ماه سال  یعنی " شهریور "   کم کم  بار و بندیل و جمع میکنه.  و طبیعت را به فصل مهر ونیکی پاییز  می سپرد ،  خوب  دستشونم  درد نکنه و به امید دیدار در تابستان دیگر برای همه شماعزیزان .

آرزوی عصر جمعه ام بعد از خواستن  تعجیل در ظهور امام عصر( عج )  . سلامتی و دلخوش و توفیق روز افزون  برای همه دوستان و اهالی و مدیران محترم سایت بی بدیل بیان هست و به برکت صلواتی بر خاتم النبیین  حضرت  محمد (ص)  و آل محمد (ص) . همه شما را به خدا وند تعالی می سپارم ، التماس دعای خیر  . 

 دعای عصر جمعه .دعای عصر جمعه | اعمال عصر جمعه + دعاى سمات با ترجمه

دعا

بهترین دعا و اعمال جمعه و عصر جمعه را این جا بخوانید. دعاها همراه با ترجمه می‌باشد. دعاى سمات با ترجمه در آخر موجود است.

 

دعا و اعمال عصر جمعه

بهترین زمان براى‏ فرستادن صلوات در روز جمعه، پس از عصر است. بنابر این در آن‏وقت 100 مرتبه بگو:

 

اللهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

خدایا! بر محمّد و خاندانش رحمت فرست و ظهورشان را زود گردان

 

شیخ طوسى فرموده است: روایت شده: مستحّب است صد مرتبه بگویى:

 

صَلَوَاتُ اللهِ وَ مَلائِکَتِهِ وَ أَنْبِیَائِهِ وَ رُسُلِهِ وَ جَمِیعِ خَلْقِهِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ السَّلامُ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ وَ عَلَى أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکَاتُهُ.

 

درود خدا و فرشتگان و پیامبران و همه ی‏ آفریده‏هایش بر محمّد و خاندان محمّد و درود بر او و بر ایشان و بر روانها و تنهاشان، و رحمت خدا و برکاتش بر آنان باد